design: Jinxie™
pictures: Sweeney Todd Movie
font: DaFont.com


















< siječanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          



Brat i sestra

Ovaj blog pišu 2 osobe: Damyen Le Fay i Dorron Ross(u knjizi poznata kao Žana). Ovo je nastavak Damyenove priče Vatra.

emo couple Pictures, Images and Photos


Damyen Le Fay ima svoj blog Oleander .

Likovi koji se pojavljuju u ovoj priči zvanoj Rat

Damyen Le Fay

Damon Icon Pictures, Images and Photos

Dorron Ross(Žana)

anime wolf girl Pictures, Images and Photos

Fabijan De Gray

Musa Pictures, Images and Photos

Trydil De Gray

Anime icon Pictures, Images and Photos

Manwathiel

rion-baby*lj.com Pictures, Images and Photos

Lucya(LS)

Aki icon Pictures, Images and Photos

ostale likove možete naći u priči Vatra(post:crni labude bijeli, gore je link)

Rat poglavlja:

1. Gorući grm oleanderova cvijeta

2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta

3. Prvo ispisano slovo na cvijetu

4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta

5. Treće slovo na latici cvijeta

6. Četvrto slovo na latici cvijeta

7. Peto slovo na latici cvijeta

8. Šesto slovo na latici cvijeta

Damyen Le Fay ima svoj blog Oleander i Buđenje!!!. Ovo su njegove priče:

Vatra(Damyen)

1. Zaviriti u tajne oleandera
2. Sitna slova zapisana na laticama otrovnoga cvijeta
3. Prva latica prvoga cvijeta
4. Krv na drugoj latici prvoga cvijeta
5. Latice davno uvenulih cvjetova
6. Cvijeće je lijepo čak i kad je uvenulo: prva latica uvenulog cvijeta
7. Druga latica uvenulog cvijeta
8. Treća latica uvenulog cvijeta: sam u gomili
9. Četvrta latica uvenulog cvijeta: krv na kruni
10. Cvijet koji počinje venuti
11. Prva latica cvijeta koji počinje venuti
12. Druga latica cvijeta koji počinje venuti
13. Treća latica cvijeta koji počinje venuti
14. Prva latica tek otvorenog cvijeta
15. Druga latica tek otvorenog cvijeta
16. Treća latica tek otvorenog cvijeta
17. Četvrta latica tek otvorenog cvijeta
18. Peta latica tek otvorenog cvijeta
19. Šesta latica tek otvorenog cvijeta
20. Sedma latica tek otvorenog cvijeta
21. Osma latica tek otvorenog cvijeta
22. Deveta latica tek otvorenog cvijeta
23. Crni Labude bijeli

Nastavak Damyena(Rat) možete pratiti na blogu koji pišem se sekom: Brat i sestra
Poglavlja:
1. Gorući grm oleanderova cvijeta
2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta
3. Prvo ispisano slovo na cvijetu
4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta
5. Treće slovo na latici cvijeta
6. Četvrto slovo na latici cvijeta
7. Peto slovo na latici cvijeta
8. Šesto slovo na latici cvijeta


Osobno

1. Pauza

Gabrijel

1. Upaliti svijeću- uvod
2. Tamni krakovi
3. Buđenje demona
4. Bik
5. Vuk koji leti, bode otrovom i kreće se nečujno i brzo poput sjene
6. Ljubav na brežuljku
7. Demon i Vatra
8. Lovac je rođen
9. Barijera
10. Otrovna strijela
11. Kraj Gabrijela i pričica o muhi


The story of Nathaniel

1. Nova priča again
2. Gđa Pulip
3. Obitelj
4. Rastanak
5. O kakav si covjek ti da zakriljen u noci o tajnu mi se spotices
6. The ultimate drama
7. Suzica za kraj


Zaboravljena sjećanja

1. Ch1
2. Ch2
3. Ch3


Kratke pričice

1. Priča o zvijezdi i princu
2. Kraj Gabrijela i pričica o muhi
3. Jibrail i Arb part I.

utorak, 17.01.2012.

Šesto slovo na latici cvijeta

Proučavao sam kartu sjevera zemlje. Bijele figurice kojih je bilo četverostruko više nego crvenih označavale su lovce. Crvene figurice bili smo mi. Odlučio sam sa Trydilom otići srediti situaciju. Imao sam svakojakih glupih ideja koje sam pokupio gledajući ljudske filmove. Neko vrijeme razmišljao sam koga da ostavim kao babysittera. Fabijan! Hehe. Rekao sam slugama da ga obavjeste da dođe u moje odaje nakon što obavim razgovor s Dorron. Sluga poslušno kimne i odjuri svojim putem. E da mi je njegova plaća i lagodan život, ali ne... Ja se moram ubijati od posla da bi oni svi fino živjeli u miru, a ni ne znaju koliko je ovo teško. Svi žele biti ja. Hahaha! Pa jednom bi im dao nek probaju, naročito u ovo doba rata kada tisuće života ovise o meni i mojim strateškim idejama.

-Dimii!-

Nešto mi se baci na leđa.

-Ugušit ćeš me....-

Dorron pusti osjetivši mrzovolju u mom glasu. Okrenem se prema njoj i počnem voditi monolog, kao da je dijete, iako kad bolje razmislim prema meni ona i je dijete... njena šukunbaka meni je dijete...

-Vidiš ovu kartu? Crveni smo mi, bijeli su lovci. Pobit će nas ako nešto ne poduzmemo. Nemamo više vojske koju bi mogli poslati i zato ja i Trydil idemo tamo izgladiti stvar. Šanse da preživimo su nikakve što vjerojatno znači da ću se vratiti živ i zdrav. A dok me neće biti ti ćeš obnašati neke kraljevske dužnosti pošto si sada ti kraljeva žena na sljedećih 27godina. Fabijan će ti pomagati i također ćeš dobiti dvije družbenice. To su one tete kaj ti pomažu i druže se s tobom. Svi s titulom zlatne zvijezde mogu to postati, a ti ih lijepo sve upoznaj pa odaberi dvije koje ti se svide. Ako ne bukne još kakav napad osim ovog onda će ti zapravo biti dosta lako živjeti i imat ćeš puno slobodnog vremena. Također ne izlazi iz palače bez Fabijanove pratnje. Sve jasno?-

A jadna... Gledala me tako uplašeno i zbunjeno kao da sam joj rekao da mora u dva dana spremiti državnu maturu za više razine. Zagrlio sam je čvrsto da bi joj dao do znanja da vjerujem u nju i da će biti sve uredu, a onda sam otišao u svoje odaje posljednji put je poljubivši prije borbe.

***

Fabijan je nervozno šetkao vamo tamo po mojoj sobi. Nikad nebi rekao da u njemu teče krv dvije najopasnije sukobljene vrste. Izgledao je kao vilenjak. Zapravo poput neke slabašne djevice. Stisnuo se uz zid kad sam mu probao prići. Znao sam da me se boji, nikad nisam želio da tako bude, ali vrijeme rata ima svoje posljedice i na obitelj. Razori je do gotovo nepopravljivog oblika. Sjećam se nekad kad smo bili ljubavnici, kad sam njega odabrao na 27godina. I onda blaf! ''Damyene on ti je sin!'' I onad wtf... E da, ljudski svijet pojednostavio mi je misli. Heh... Iako još ne vjerujem da mi je dečko sin. To onaj blentavi Trydil izmišlja sapunice.

-Čuvat ćeš mi djevojčicu. Ona je jako važna i ne želim da joj se išta dogodi, jasno? Ako joj i jedna vlas padne s glave odgovarat ćeš svojim životom.-

On me u nedoumici pogleda.

-Zar je toliko važna?-

-Je, ti si polulovac, a ona je čistokrvna možda se složite.-

-Kao ovo je zbog mene?-

-Djelom.-

Okrenem se i odem. Trydil će vjerojatno gunđati kako kasnim i sl. Joj samo da sve dobro prođe. Ne želim još mrtvih.

- 15:21 - K (3) ~ P ~ Šesto slovo na latici cvijeta ~ Y/N

<< Arhiva >>