design: Jinxie™
pictures: Sweeney Todd Movie
font: DaFont.com


















< siječanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          



Brat i sestra

Ovaj blog pišu 2 osobe: Damyen Le Fay i Dorron Ross(u knjizi poznata kao Žana). Ovo je nastavak Damyenove priče Vatra.

emo couple Pictures, Images and Photos


Damyen Le Fay ima svoj blog Oleander .

Likovi koji se pojavljuju u ovoj priči zvanoj Rat

Damyen Le Fay

Damon Icon Pictures, Images and Photos

Dorron Ross(Žana)

anime wolf girl Pictures, Images and Photos

Fabijan De Gray

Musa Pictures, Images and Photos

Trydil De Gray

Anime icon Pictures, Images and Photos

Manwathiel

rion-baby*lj.com Pictures, Images and Photos

Lucya(LS)

Aki icon Pictures, Images and Photos

ostale likove možete naći u priči Vatra(post:crni labude bijeli, gore je link)

Rat poglavlja:

1. Gorući grm oleanderova cvijeta

2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta

3. Prvo ispisano slovo na cvijetu

4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta

5. Treće slovo na latici cvijeta

6. Četvrto slovo na latici cvijeta

7. Peto slovo na latici cvijeta

8. Šesto slovo na latici cvijeta

Damyen Le Fay ima svoj blog Oleander i Buđenje!!!. Ovo su njegove priče:

Vatra(Damyen)

1. Zaviriti u tajne oleandera
2. Sitna slova zapisana na laticama otrovnoga cvijeta
3. Prva latica prvoga cvijeta
4. Krv na drugoj latici prvoga cvijeta
5. Latice davno uvenulih cvjetova
6. Cvijeće je lijepo čak i kad je uvenulo: prva latica uvenulog cvijeta
7. Druga latica uvenulog cvijeta
8. Treća latica uvenulog cvijeta: sam u gomili
9. Četvrta latica uvenulog cvijeta: krv na kruni
10. Cvijet koji počinje venuti
11. Prva latica cvijeta koji počinje venuti
12. Druga latica cvijeta koji počinje venuti
13. Treća latica cvijeta koji počinje venuti
14. Prva latica tek otvorenog cvijeta
15. Druga latica tek otvorenog cvijeta
16. Treća latica tek otvorenog cvijeta
17. Četvrta latica tek otvorenog cvijeta
18. Peta latica tek otvorenog cvijeta
19. Šesta latica tek otvorenog cvijeta
20. Sedma latica tek otvorenog cvijeta
21. Osma latica tek otvorenog cvijeta
22. Deveta latica tek otvorenog cvijeta
23. Crni Labude bijeli

Nastavak Damyena(Rat) možete pratiti na blogu koji pišem se sekom: Brat i sestra
Poglavlja:
1. Gorući grm oleanderova cvijeta
2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta
3. Prvo ispisano slovo na cvijetu
4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta
5. Treće slovo na latici cvijeta
6. Četvrto slovo na latici cvijeta
7. Peto slovo na latici cvijeta
8. Šesto slovo na latici cvijeta


Osobno

1. Pauza

Gabrijel

1. Upaliti svijeću- uvod
2. Tamni krakovi
3. Buđenje demona
4. Bik
5. Vuk koji leti, bode otrovom i kreće se nečujno i brzo poput sjene
6. Ljubav na brežuljku
7. Demon i Vatra
8. Lovac je rođen
9. Barijera
10. Otrovna strijela
11. Kraj Gabrijela i pričica o muhi


The story of Nathaniel

1. Nova priča again
2. Gđa Pulip
3. Obitelj
4. Rastanak
5. O kakav si covjek ti da zakriljen u noci o tajnu mi se spotices
6. The ultimate drama
7. Suzica za kraj


Zaboravljena sjećanja

1. Ch1
2. Ch2
3. Ch3


Kratke pričice

1. Priča o zvijezdi i princu
2. Kraj Gabrijela i pričica o muhi
3. Jibrail i Arb part I.

utorak, 10.01.2012.

Peto slovo na latici cvijeta

Spuštala sam se, vrlo polagano, među sivim stijenama koje su na mjesečini imale crvenkast odsjaj. Haljina je graciozno lebdila oko mojih nogu dok sam se primicala svom odredištu. Spustila sam se na maglovitu livadu osvjetljenu samo bijelim svjetlom zvijezda. Nije bilo hladno jer je magla zapravo bila para koja se dizala iz vrućih bazena. Tada, ugledah Damyenov lik koji je sjedio uz obalu, nekako odsutno buljeći u vodu. Bio je prekrasan pod svjetlom zvijezda koje su se okupile baš na tom mjestu, kao da su se i one, zajedno sa mnom, htjele diviti njegovoj nebeskoj ljepoti. Uz njega, nitko nije mogao ostati ravnodušan, ali ja se još uvijek nisam mogla smiriti. Ovo je bio moj dom, ali jako sam dugo bila odsutna, a običaji sjena mi još uvijek bijaše nepoznati. Nisam znala što da očekujem i to me izluđivalo. Svakim korakom bliže, osjećala sam se kao da će mi srce iskočiti iz grudi. Ruke su mi se tresle.


Nesigurnost je trajala samo taj tren koji mi je trebao da se primaknem I poljubim ga. Znala sam da se ničega ne trebam bojati jer on ne bi dopustio da mi se bilošto loše dogodi u bilokojem svijetu. Njegove ruke su polako klizile oko moga strukića dog ga, kako sam se privijala bliže, nisu obujmile do kraja. Usnice su mu bile kao od meda, ali ta slatkoća je budila neki čudan osjećaj žudnje u meni. Nisam znala što je to, ali pomislila sam da taj osjećaj može stvoriti samo njegova krv. Moja je, naspram toga, bila opasna, ali djevojke su me dobro uredile pa se nadah da do incidenta, koji je u mom svijetu bio čest jer ne volim labelo, neće doći. Kad sam ga jednom okusila, više se nisam mogla odvojiti od njega. Bila sam začarana, kao u snu. Nasmiješio se onako sexy kako je samo on znao dok mi je prstima prelazio preko lica, pa po žili na vratu sve do srca koje je lupalo kao ludo. Odjednom sam postala pomalo ukočena, a koža mi se blago naježila.
“Jesi li dobro?”, šapnuo je.
“Um…da…ovaj, ne znam.” Nisam znala što da kažem, samo sam ga mogla pogledati svojim psećim okicama I nadati se da će razumjeti.
“Ne boj se, Dorron Ross. Neću te povrijediti. Idemo polako, ok?”
Kimnula sam, a on me snažno zagrlio. Baš kao prije. I bila sam sretna. Nisam još razumjela što to pobogu osjećam prema njemu. Bila sam apsolutno zbunjena, a on je to i vidio. Mislim, znala sam da ga volim. Vjerojatno na sve moguće načine koji postoje, ali bojah se to pokazati. Mazio me neko vrijeme dok sam se borila sa svojim srcem i mozgom. Naposlijetku se iskobeljah iz njegovog zagrljaja da bi ga pogledala duboko u oči. Da, moj anđeo je stajao tu predamnom, a ja sam se ponašala kao da se imam nečega bojati. Uf…ako ništa drugo, bar ću biti kraljica blesavosti.
Gledajući ga tako, obuhvatila sam mu lice i najiskrenijim glasićem kojeg sam mogla proizvesti rekla: “ Trh mehla, Damyen.”
“ Trh mehla, Dorron.”
Kad je to izgovarao, činilo mi se kao da je sretan. Neopterećen. Bar na taj tren. I to me odmah smirilo. Pokušah opet.
Poljubio me nježno, a ja mu poljupce odvratih. Podigao me jednim potezom ruku, kao da sam perce, i odnio me do vruće vode. Para koja se uzdizala otopila je paučinastu tkaninu s moga tijela, ali mene nije mogla ozlijediti jer sam bila s Kraljem. Lagano me spustio I privio svojem tijelu koje je bilo vruće toliko da me sva toplina omamila i opustila. Prolazili su me trnci dok bi osjetila njegovu meku kožu na svojoj. Njegovi su me dodiri omamljivali, a ja sam im se prepuštala. Napokon, polegavši me na toplo tlo po kojem su kapljice vrućih voda lagano plazile, ušao je u mene. Vrlo nježno, pazivši da mi u svakom trenu bude ugodno. Njegove ruke su milovale moje tijelo dok sam uzdisala od topline njegovog bića.

Kako je sunce izlazilo svakom zrakom je sve više obasjavalo krajolik i zagrijavalo zemlju na kojoj ležasmo. Lagano mi je peckalo obraze dok napokon ne otvorih još snene, zelene oči. Pogledah kraj sebe, a on je bio tu. Probudih se kraj svog anđela. Probudih se kraj svog Kralja.

- 13:51 - K (4) ~ P ~ Peto slovo na latici cvijeta ~ Y/N

<< Arhiva >>