design: Jinxie™
pictures: Sweeney Todd Movie
font: DaFont.com


















< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  



Brat i sestra

Ovaj blog pišu 2 osobe: Damyen Le Fay i Dorron Ross(u knjizi poznata kao Žana). Ovo je nastavak Damyenove priče Vatra.

emo couple Pictures, Images and Photos


Damyen Le Fay ima svoj blog Oleander .

Likovi koji se pojavljuju u ovoj priči zvanoj Rat

Damyen Le Fay

Damon Icon Pictures, Images and Photos

Dorron Ross(Žana)

anime wolf girl Pictures, Images and Photos

Fabijan De Gray

Musa Pictures, Images and Photos

Trydil De Gray

Anime icon Pictures, Images and Photos

Manwathiel

rion-baby*lj.com Pictures, Images and Photos

Lucya(LS)

Aki icon Pictures, Images and Photos

ostale likove možete naći u priči Vatra(post:crni labude bijeli, gore je link)

Rat poglavlja:

1. Gorući grm oleanderova cvijeta

2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta

3. Prvo ispisano slovo na cvijetu

4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta

5. Treće slovo na latici cvijeta

6. Četvrto slovo na latici cvijeta

7. Peto slovo na latici cvijeta

8. Šesto slovo na latici cvijeta

Damyen Le Fay ima svoj blog Oleander i Buđenje!!!. Ovo su njegove priče:

Vatra(Damyen)

1. Zaviriti u tajne oleandera
2. Sitna slova zapisana na laticama otrovnoga cvijeta
3. Prva latica prvoga cvijeta
4. Krv na drugoj latici prvoga cvijeta
5. Latice davno uvenulih cvjetova
6. Cvijeće je lijepo čak i kad je uvenulo: prva latica uvenulog cvijeta
7. Druga latica uvenulog cvijeta
8. Treća latica uvenulog cvijeta: sam u gomili
9. Četvrta latica uvenulog cvijeta: krv na kruni
10. Cvijet koji počinje venuti
11. Prva latica cvijeta koji počinje venuti
12. Druga latica cvijeta koji počinje venuti
13. Treća latica cvijeta koji počinje venuti
14. Prva latica tek otvorenog cvijeta
15. Druga latica tek otvorenog cvijeta
16. Treća latica tek otvorenog cvijeta
17. Četvrta latica tek otvorenog cvijeta
18. Peta latica tek otvorenog cvijeta
19. Šesta latica tek otvorenog cvijeta
20. Sedma latica tek otvorenog cvijeta
21. Osma latica tek otvorenog cvijeta
22. Deveta latica tek otvorenog cvijeta
23. Crni Labude bijeli

Nastavak Damyena(Rat) možete pratiti na blogu koji pišem se sekom: Brat i sestra
Poglavlja:
1. Gorući grm oleanderova cvijeta
2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta
3. Prvo ispisano slovo na cvijetu
4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta
5. Treće slovo na latici cvijeta
6. Četvrto slovo na latici cvijeta
7. Peto slovo na latici cvijeta
8. Šesto slovo na latici cvijeta


Osobno

1. Pauza

Gabrijel

1. Upaliti svijeću- uvod
2. Tamni krakovi
3. Buđenje demona
4. Bik
5. Vuk koji leti, bode otrovom i kreće se nečujno i brzo poput sjene
6. Ljubav na brežuljku
7. Demon i Vatra
8. Lovac je rođen
9. Barijera
10. Otrovna strijela
11. Kraj Gabrijela i pričica o muhi


The story of Nathaniel

1. Nova priča again
2. Gđa Pulip
3. Obitelj
4. Rastanak
5. O kakav si covjek ti da zakriljen u noci o tajnu mi se spotices
6. The ultimate drama
7. Suzica za kraj


Zaboravljena sjećanja

1. Ch1
2. Ch2
3. Ch3


Kratke pričice

1. Priča o zvijezdi i princu
2. Kraj Gabrijela i pričica o muhi
3. Jibrail i Arb part I.

utorak, 13.12.2011.

Drugo ispisano slovo na latici cvijeta

Uputio sam Trydilu ubojit pogled, jako je dobro znao što to znači, ali nije se suzdržavao od toga da me telepatski ne upita: ''Znam da si ženskar, kad završiš s njom mogu li je dobiti?'' Siknuo sam na njega i povukao Doron za sobom. Ona me u čudu gledala.

-Jesam nešto krivo napravila?-

Upita zabrinuto.

-Nisi.-

-Zašto onda tako brz hodamo prema dvorcu?-

-Zato jer imam nešto za tebe.-

Zbog lančića koji sam joj dao drugi ne čuju njene misli, ali ja ih jasno čujem iako većinu vremena ignoriram i poštujem njenu privatnost. Znao sam što najviše od svega želi od kad je ovdje došla, ali za to je potrebno... Ne, ne... Jesam li ja lud?! Pa kako da joj to učinim, ona mi je kao sestra(a i što ću sa Victorijom...)... To što me zagrlila kao da sam joj dečko sada nema veze s tim... Ali uzalud ignoriranje istine... Čuo sam njene misli tako glasno, kao da se deru. Napokon došli smo u moje odaje.

-Ono je za tebe.-

Pokazao sam na bijelu haljinu na krevetu. Bila je to obredna haljina djevičanstva(ček, zašto sam ono ovo radio?!)

Ona je počela cičati i bacila se na mene. Kako sam još bio slab pali smo na pod. Nije bilo prvi puta da smo se našli u ovom položaju, ali sad kako sam ja bio u svom tijelu bilo je drugačije... S jedne strane htio sam je zbacit sa sebe i škakljat do smrti(to sam nekada uvijek radio), a s druge strane bilo je to nešto u njenim očima. I'm probably makeing a fuss over nothing but... thats wut every mans thoughts look like before kissing the woman they love... Ne znam koliko smo se dugo gledali, ja nisam ništa poduzimao(poštujući i dalje privatnost njenih misli). Na kraju ona odluči priznati tako što mi se približi malo i... Pa bilo je na meni da dovršim tu ljubavnu priču i poljubim je. Od nervoze si je vjerojato progrizla ranu u ustima. Bila su puna krvi. U trenu sam se našao na njoj, miris i kus krvi me izluđivao. Ona zastenje od užitka. Moje žrtve uvijek bi umirale sretne... To je bilo zbog moje moći nad elementima, pogotovo nad vartrom. Nesvjesno bi svakim dodirom pustio u njih impuls koji je podraživao mozak da luči sve i svašta... Ugl nebi ni znali da sam ih ubio. Na moju sreću(jer nisam htio nju ozlijediti) ili možda nesreću ona je bila lovac. Osjetila je da nešto ne štima i čvrsto me stusnula rukom za vrat.

-Mir, Damyen.-

U njenim očima vidio sam izraz svog lica. Oči su mi bile crvene, zvjerske... Lice zastrašujuće... Nakon par sekundi uspio sam se pribrati.

-Isprobaj haljinu i obuci je danas ako se želiš kupati samnom u Zmajevim bazenima.-

Izašao sam iz sobe i baš u pravi čas naletio na Fabijana. Primio sam ga za kosu i odvukao u njegovu sobu. Bio sam žedan nakon ovoga... nisam bio do sada svjestan ni koliko. Pritisnuo sam ga na zid i ugrizao. Morao sam piti. Kroz neku maglu, kao da dopire iz nekog drugog svijeta taj zvuk... Čuo sam kako doziva Azrijela. Poslije će mi biti žao zbog sveg ovog, ali sada... Sada sam htio samo piti i piti...

- 09:04 - K (3) ~ P ~ Drugo ispisano slovo na latici cvijeta ~ Y/N

<< Arhiva >>